Konsport

Czołowy producent ogrodzeń w Polsce

Tło projektu: 

Poprzednia witryna starała się dostarczać jednocześnie informacje atrakcyjne dla dystrybutorów i odbiorców hurtowych, klientów detalicznych oraz beneficjentów z sektora publicznego. Mnogość treści rozpraszała uwagę.

Klient starał się przekazać możliwie jak najwięcej treści dla wszystkich grup docelowych jednocześnie. Nie zawsze informacje te były pomocne lub potrzebne użytkownikom wybranej grupy. Późniejsze modyfikacje w obrębie strony internetowej wywołały odejście od zaproponowanego wcześniej projektu graficznego w kierunku rozwiązań doraźnych. Uczyniło to stronę przesyconą treścią i nieatrakcyjną wizualnie.

Cele projektu:

Nowa strona internetowa miała zerwać z praktyką przekazania dużych ilości informacji wszystkim grupom docelowym. Agencja miała skupić się na analizie dotychczasowego ruchu na stronie internetowej, wyeksponować treści najbardziej atrakcyjne dla wybranych grup docelowych. Pozostałe materiały umieścić w sekcjach przewidzianych dla treści mniejszej wagi.

W nowym projekcie strona główna akcentuje tylko treści największej wagi. Wskazuje na produkty najbardziej popularne w danym sezonie. Zawiera skrót najnowszych aktualności z pressroomu. Zawiera krótką informację dotyczącą producenta.

Główne menu nawigacyjne zostało znacząco uproszczone i dotyczy tylko treści atrakcyjnych z punktu widzenia klienta końcowego. Pozostałe treści kluczowe dla dystrybutorów i kooperantów zostały skupione w zakładce dotyczącej firmy.

 

Klienci końcowi mogą teraz znaleźć najbliższego dystrybutora za pomocą interaktywnej mapy w zakładce „gdzie kupić”. Wyszukiwanie może odbywać się na podstawie geolokalizacji, jest możliwość wyszukiwania według regionów, miast lub przejrzenia listy wszystkich dostępnych punktów.

 

 

Każdy z dystrybutorów dostępnych na stronie posiada swoją spersonalizowaną podstronę zawierającą dane adresowe, kontaktowe, mapę dojazdu oraz formularz bezpośredniego kontaktu.

 

 

Podstrony produktowe zostały gruntownie zmodyfikowane w stosunku do poprzedniej witryny. Każdy produkt pozycjonowany jest w ramach wystandaryzowanego szablonu składającego się z treści, renderów i obrazów 3d, materiałów video, materiałów do pobrania, w tym kart produktowych oraz katalogowych, oraz linku do narzędzia konfiguracyjnego. Każda z podstron produktowych posiada również stała sekcję najczęściej zadawanych pytań.

 

Zobacz witrynę

Pozostałe informacje o projekcie:

  • strona została w pełni zaprojektowana i wykonana przez agencję,
  • strona opiera się o CMS pozwalający na łatwą aktualizację treści przez klienta lub osoby delegowane do aktualizacji,
  • dodawanie i modyfikacja treści opiera się na edycji wystandaryzowanych szablonów. Aktualizacja w takim modelu sprowadza się do uzupełniania wybranych pól formularza danej podstrony. Dzięki temu proces aktualizacji jest szybszy i nie wymaga specjalistycznej wiedzy w tym zakresie,
  • jeden serwis internetowy stanowi teraz wspólną platformę dla zatomizowanych wcześniej osobnych serwisów dot. bloga i aktualności, promocji, strefy dystrybutorów oraz innych mniejszych stron internetowych,
  • materiały wideo oraz obrazy 3d i wszelkie rendery ogrodzeń zostały wykonane i dostarczone przez agencję.

 

Prześlij brief i poproś o bezpłatną wycenę usług

Cześć, jak możemy Ci pomóc?