BRIDGESTONE

Pełna identyfikacja wizualna

Klient: Bridgestone

Cel: stworzenie koncepcji graficznej opakowania promocyjnego, etykiet produktów promocyjnych oraz materiałów wspierających akcję promocyjną – banneru, wobblerów i plakatu

Realizacja: w ramach współpracy z Klientem stworzyliśmy wiodący projekt graficzny zbiorczego opakowania oraz projekty etykiet dla produktów znajdujących się w opakowaniu:

  • odmrażacz do szyb
  • chusteczki do kokpitu,
  • skrobaczka.

Dodatkowo zaprojektowaliśmy nośniki promocyjne: plakat, banner wielkoformatowy, wobblery, magazyn firmowy.

Wszystkie projekty zostały przygotowane w wariantach językowych: słowackim, czeskim, litewskim, łotewskim i estońskim.

Efekty: stworzenie spójnej linii graficznej dla promocji zimowej.

 

Dinx Group Sp. z o. o. jest w trakcie realizacji projektu dotyczącego opracowania modelu biznesowego, który poprzez właściwe zaplanowanie i optymalizację procesu dostarczania usług, wyspecjalizowanych pod kątem zagranicznego klienta, pozwoli na jego internacjonalizację i pozyskanie kontrahentów zagranicznych. Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego  na lata 2014-2020.

Cześć, jak możemy Ci pomóc?